Pytania i odpowiedzi



Zakupy w Sklepie Internetowym e-winiety.pl


1. Jak opłacić zamówienie?

Umożliwiamy następujące formy płatności:

  • Przelew online
  • Karta płatnicza
  • Blik

Płatności online i bezpieczeństwo zapewniają Przelewy24.pl. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

przelewy24

2. Czy można anulować zamówienie?

Nie ma możliwości anulacji zrealizowanego zamówienia.

3. Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia.

4. Sposoby odbioru zamówień.

Zamówienia na winiety elektroniczne wysyłamy w pliku PDF na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
Winiety tradycyjne dostarczamy poprzez firmy kurierskie lub Pocztę Polską pod podany w zamówieniu adres.
Nie można odebrać osobiście złożonego zamówienia.

5. Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Obecny stan zamówienia można sprawdzić samodzielnie w koncie klienta po zalogowaniu. Zakładka: Moje zamówienia.

6. Czy jest możliwość zakupu z wysyłką poza granice Polski?

Zamówienia opłat drogowych tradycyjnych (naklejki) realizowane są tylko na terenie Polski. Zamówienia e-winiety wysyłane są na adres e-mail, więc mogą być realizowane na terenie UE.

7. Jaki jest koszt i czas dostawy?

Winiety elektroniczne dostarczamy bezpłatnie na wskazany w zamówieniu adres e-mail w pliku PDF w godzinach pracy sklepu internetowego, po akceptacji transakcji elektronicznej.

Bez względu na ilość zamówionych winietek tradycyjnych (naklejki) , koszt przesyłki jest stały i wynosi:
15,00 PLN – list polecony priorytetowy, 2-5 dni robocze po dacie nadania
25,00 PLN - przesyłka kurierska , zwyczajowo w kolejnym dniu roboczym po dacie nadania, maksymalnie do 2 dni roboczych

8. Zwrot

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz służąca zaspokojeniem zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta. Zwrotom nie podlegają towary/usługi, dla których Unijna Dyrektywa 2011/83/UE w sprawie praw konsumenckich wprowadza ograniczenia. Są to towary/usługi dedykowane z wyznaczoną datą ważności, nazwiskiem nabywcy lub numerem pojazdu. Zgodnie z tym winiety nie podlegają zwrotom.

9. Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez zgłoszenie reklamacji e-mailem lub listownie.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym pismem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
PZM Travel Sp z o.o. Ul. Madalińskiego 20 lok 3A, 02-513 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym -wniosek można pobrać na stronie internetowej Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/