Umożliwiamy następujące formy płatności:
Płatności online i bezpieczeństwo zapewniają Przelewy24.pl. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Nie ma możliwości anulacji zrealizowanego zamówienia.
W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia.
Zamówienia na winiety elektroniczne wysyłamy w pliku PDF na wskazany w
zamówieniu adres e-mail.
Winiety tradycyjne dostarczamy poprzez firmy kurierskie lub Pocztę Polską pod
podany w zamówieniu adres.
Nie można odebrać osobiście złożonego zamówienia.
Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Obecny stan zamówienia można sprawdzić samodzielnie w koncie klienta po zalogowaniu. Zakładka: Moje zamówienia.
Zamówienia opłat drogowych tradycyjnych (naklejki) realizowane są tylko na terenie Polski. Zamówienia e-winiety wysyłane są na adres e-mail, więc mogą być realizowane na terenie UE.
Winiety elektroniczne dostarczamy bezpłatnie na wskazany w zamówieniu adres e-mail w pliku
PDF w godzinach pracy sklepu internetowego, po akceptacji transakcji elektronicznej.
Bez względu na ilość zamówionych winietek tradycyjnych (naklejki) , koszt przesyłki jest stały i
wynosi:
15,00 PLN – list polecony priorytetowy, 2-5 dni robocze po dacie nadania
25,00 PLN - przesyłka kurierska , zwyczajowo w kolejnym dniu roboczym po dacie nadania,
maksymalnie do 2 dni roboczych
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz służąca zaspokojeniem zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta. Zwrotom nie podlegają towary/usługi, dla których Unijna Dyrektywa 2011/83/UE w sprawie praw konsumenckich wprowadza ograniczenia. Są to towary/usługi dedykowane z wyznaczoną datą ważności, nazwiskiem nabywcy lub numerem pojazdu. Zgodnie z tym winiety nie podlegają zwrotom.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez zgłoszenie reklamacji e-mailem lub
listownie.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym pismem reklamacyjnym lub oświadczeniem o
składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
PZM Travel Sp z o.o. Ul. Madalińskiego 20 lok 3A, 02-513 Warszawa
Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów.
Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym -wniosek można pobrać na stronie internetowej Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu
dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/