Jak kupować?



Jak dokonać zakupów?

  1. Wybierz produkt/produkty, którym jesteś zainteresowany i dodaj je do koszyka.
  2. Zapoznaj się z opisem produktów, w którym zawarte są ważne informacje dotyczące zamawianego produktu oraz jego użytkowania.
  3. Prawidłowo uzupełnij niezbędne do złożenia zamówienia dane i potwierdź zamówienie.
  4. Wybierz opcję dostawy oraz płatność, kliknij zamawiam.
  5. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym – wybierz opcję Mam już konto i zaloguj się.
  6. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie internetowym, to wybierz opcję – nie mam jeszcze konta i zarejestruj się lub dokonaj zakupów bez rejestracji. Pamiętaj tylko, że rejestracja pozwoli Ci sprawdzać status zamówienia oraz kontrolować zakupy.
  7. Wprowadź swoje dane oraz adres wysyłki.
  8. Ponownie kliknij koszyk i sprawdź co zamawiasz, a następnie potwierdź zakup.
  9. Dokonaj płatności.
  10. Zamówienia realizowane są po opłaceniu.

Realizacja zamówienia

Zamówienia Klientów realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00 oraz w weekendy w godzinach 8.00-22.00. Zamówienia złożone w święta i dni wolne od pracy, będą realizowane w następnym dniu roboczym.

Zamówienia opłacone po godzinie 22:00, będą realizowane dnia następnego.

Np. zamówienie złożone 25.10 po godzinie 22:00 z datą początkową 25.10 zostanie zrealizowane dnia następnego z datą początkową 26.10.

W przypadku chęci anulowania takiego zamówienia należy niezwłocznie poinformować sprzedawcę - najpóźniej do 7:00 następnego dnia wiadomością na nasz adres e-mail. Brak takiej informacji będzie skutkował realizacją zamówienia.

Ważne! Winieta jest aktywna dopiero po zrealizowanym zamówieniu i otrzymaniu jej na e-mail w pliku PDF.

Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni zostaną automatycznie anulowane.

Klient może sprawdzić kolejne etapy realizacji złożonego zamówienia logując się na swoje konto w panelu użytkownika wybierając zakładkę Moje zamówienia.

Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich modyfikacji ( zmiana hasła, adresu, itp.).

Rachunek bankowy Sprzedawcy:
PZM-Travel Sp. z o. o., ul. Madalińskiego 20 lok. 3A, Santander Bank Polska S.A. 63 Oddział w Warszawie nr 33 1090 2590 0000 0001 4497 5118.


Koszt i czas dostawy

Zamówienia przygotowywane są na bieżąco po opłaceniu, poprzez Przelewy24.pl

Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy wysyłki:

  • e-mail – 0,00 zł – wysyłka po opłaceniu zamówienia w godzinach pracy sklepu internetowego.
  • Poczta Polska (polecony i priorytet) – 15,00 zł - szacowany czas to 2-5 dni robocze (zwyczajowo do 3 dni).
    W sezonie letnim z uwagi na urlopy Poczty Polskiej zdarzają się opóźnienia, za które sklep e-winiety nie ponosi odpowiedzialności.
  • Przesyłka kurierska – 25,00 zł - dostawa do 48h ( zazwyczaj w następny dzień roboczy).

Sklep e-winiety nie bierze odpowiedzialności za czas dostawy przesyłek, gdyż są one realizowane przez niezależne od nas podmioty (poczta polska, firma kurierska), a szacowany czas dostawy oparty jest na informacjach przekazywanych przez te podmioty.

Rekomendujemy wysyłkę winiet elektronicznych na maila, a winiet w formie naklejki za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są na wyłączną odpowiedzialność osoby zamawiającej winiety.

Sklep e-winiety nie odpowiada za niedostarczenie przesyłki, w przypadku błędnego podania adresu wysyłki przez Klienta (brak nazwy firmy, niepełnego adresu itp.)


Jak datujemy ważność winietki

Winietki przy sprzedaży są datowane zgodnie ze złożonym zamówieniem w sklepie e- winiety. Podczas składania zamówienia należy wybrać datę początkową, od jakiej mają być ważne winietki (dzień wjazdu do każdego kraju) i tak zaznaczamy przy sprzedaży.

Przy winietach elektronicznych: austriackich, czeskich, słoweńskich, słowackich, węgierskich, rumuńskich i bułgarskich oprócz daty początkowej wjazdu do kraju należy podać obowiązkowo kraj zarejestrowania pojazdu oraz numer rejestracyjny, a przy winiecie rumuńskiej także numer VIN. Winiety elektroniczne są przypisane do konkretnego pojazdu, którego nr rejestracyjny podaje Klient w trakcie składania zamówienia. Podane przez klienta dane pojazdu są wpisywane do systemu administratora autostrad.

Klient odpowiada za wybranie właściwego rodzaju winiety dla swojego pojazdu.

Po wystawieniu winiety i przesłaniu jej do klienta, sprzedawca w Polsce nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian lub anulacji.


ADMINISTRATOR e-winiety.pl