Zamówienia Klientów realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00 oraz w weekendy w godzinach 8.00-22.00. Zamówienia złożone w święta i dni wolne od pracy, będą realizowane w następnym dniu roboczym.
Zamówienia opłacone po godzinie 22:00, będą realizowane dnia następnego.
Np. zamówienie złożone 25.10 po godzinie 22:00 z datą początkową 25.10 zostanie zrealizowane dnia następnego z datą początkową 26.10.
W przypadku chęci anulowania takiego zamówienia należy niezwłocznie poinformować sprzedawcę - najpóźniej do 7:00 następnego dnia wiadomością na nasz adres e-mail. Brak takiej informacji będzie skutkował realizacją zamówienia.
Ważne! Winieta jest aktywna dopiero po zrealizowanym zamówieniu i otrzymaniu jej na e-mail w pliku PDF.
Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni zostaną automatycznie anulowane.
Klient może sprawdzić kolejne etapy realizacji złożonego zamówienia logując się na swoje konto w panelu użytkownika wybierając zakładkę Moje zamówienia.
Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich modyfikacji ( zmiana hasła, adresu, itp.).
Rachunek bankowy Sprzedawcy:
PZM-Travel Sp. z o. o., ul. Madalińskiego 20 lok. 3A, Santander Bank Polska S.A. 63 Oddział w Warszawie nr 33 1090
2590 0000 0001 4497 5118.
Zamówienia przygotowywane są na bieżąco po opłaceniu, poprzez Przelewy24.pl
Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy wysyłki:
Sklep e-winiety nie bierze odpowiedzialności za czas dostawy przesyłek, gdyż są one realizowane przez niezależne od nas podmioty (poczta polska, firma kurierska), a szacowany czas dostawy oparty jest na informacjach przekazywanych przez te podmioty.
Rekomendujemy wysyłkę winiet elektronicznych na maila, a winiet w formie naklejki za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są na wyłączną odpowiedzialność osoby zamawiającej winiety.
Sklep e-winiety nie odpowiada za niedostarczenie przesyłki, w przypadku błędnego podania adresu wysyłki przez Klienta (brak nazwy firmy, niepełnego adresu itp.)
Winietki przy sprzedaży są datowane zgodnie ze złożonym zamówieniem w sklepie e- winiety. Podczas składania zamówienia należy wybrać datę początkową, od jakiej mają być ważne winietki (dzień wjazdu do każdego kraju) i tak zaznaczamy przy sprzedaży.
Przy winietach elektronicznych: austriackich, czeskich, słoweńskich, słowackich, węgierskich, rumuńskich i bułgarskich oprócz daty początkowej wjazdu do kraju należy podać obowiązkowo kraj zarejestrowania pojazdu oraz numer rejestracyjny, a przy winiecie rumuńskiej także numer VIN. Winiety elektroniczne są przypisane do konkretnego pojazdu, którego nr rejestracyjny podaje Klient w trakcie składania zamówienia. Podane przez klienta dane pojazdu są wpisywane do systemu administratora autostrad.
Klient odpowiada za wybranie właściwego rodzaju winiety dla swojego pojazdu.
Po wystawieniu winiety i przesłaniu jej do klienta, sprzedawca w Polsce nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian lub anulacji.
ADMINISTRATOR e-winiety.pl